30 Aralık 2011 Cuma

2011 vs. 2012

2011 benim için nasıl geçti??? Bu yılın en güzel yanı , belki de tek güzel yanı "ANNE" olmaktı...
Bir yılın hayatınızın en güzel yılı olması için bu yeterli aslında :)) Gerisini  boş vereyim gitsin...
2012 inşallah herkes için çok daha güzel bir yıl olur...
İşte benim 2012'den beklentilerim & dileklerim:

1. Mutlu olayım, çok mutlu olayım... Mutlu olmamam için hiçbir sebep yok be Santa :) Beni mutsuz eden o anlamsız sebepler ortadan kalksın..
2. Atlas için sağlık, huzur, mutluluk dolu bir yıl olsun... Dişleri çıksın, daha çok meyve yesin.. Az gazlı, bol koşmalı, bol konuşmalı, az düşmeli, bol gülmeli bir yılı olsun..
3. İş yerimde huzurlu olayım.. Kimse benimle uğraşmasın ben kimseyle uğraşmayayım .. başarıdan başarıya koşayım:)
4. Kilo vereyim, 2013'e 80 kilodan fazla girmeyeyim..
5. Sinirlerim hiç gerilmesin ama yüzüm gülmekten gerilsin..
6. Saçlarım sağlıklı olsun :)
7. Artık şu eksiklerimi tamamlayayım (spor ayakkabı, babet, bot, mont, tişört, bırt ve zırt)
8. PAram bereketli olsun...
9. 2012 'de olmadı 2013'te daha güzel bir evim olsun..
10.. Çok gezeyim.. Amerika olur Avrupa olur bir yurtdışı şart... Yurtiçinde de hafta sonları turları  yapayım...
11. Hayatımda aşk ve huzur olsun..

Amin :)

Bu dileklerimi önce kendim, sonra tanrım, sonra da varsa Santa duysun lütfen :)))

2 yorum:

  1. Hepsine koca bi Amin!:)

    YanıtlaSil
  2. bütün yeni annelerin yeni yıl dilekleri benzer sanırım..hatta seninkilerle benimkilerin çoğu aynı:))İnşallah gerçekleşir dileklerimiz..ben de daha büyük ev istiyorum ama bu yıl olamyacağını bilidğim için eklemedim listeye,nşallah seneye:)

    YanıtlaSil