19 Ocak 2012 Perşembe

Gıcık oluyorum - I

İlk yazı dizime başlıyorum efendim... Sevdiğim ve sinir/gicik oldugum seyleri yazıyorum efendim.. Ürünler, durumlar, reklamlar, filmler, kisiler... Yazıyorum buyrun, ilk yazı gicik oldugum durum:
Emziren anneler grubuna kayıt olup ortalıkta emzirme sırasında yaşanan sıkıntılarla ile ilgili birçok yazı okudum.. Bebeğini emzirmeye veya sağarak anne sütü vermeye çalışan anneler yaşadıklarını yazmışlardı..Bu konuda azıcık çemkirmek istiyorum...
"Emzirmek ayıp birşey değildir" .Nokta. Atlas bazen olur olmadık yerlerde memelerime kafa atmaya başlayabiliyor ki bu acıktım birazdan ağlayacağım demek. İnsanlar ve doğadaki tüm canlılar gibi yaşaması için besin alması gerektiğini iç gudusel olarak bilen bebek bunun özellikle bizim kültürümüzde öyle her yerde yapılamayacağını düşünemiyor tabii.. Ben de bunu bir şov misali ortada yükseltilmiş bir sahnede Pamela Anderson'unkilere benzeyen(??!!) süper sexy memeleri açarak yapma niyetinde değilim... Hemen oturabileceğim kenar köşe uygun bir yer arıyorum yakınlarda... Mesela Migros'ta marketin içindeki yemek bölümü.. Dedim ya şov yapacak değilim, gidip bebeğimle kenar bir masa seçiyorum.. Hem zaten ortada otursam Atlas bir yudum içip iki sağ sola bakmak ister... Kenar masada emzirme örtümü geçirip(emzizrme önlüklerinden örnek alıp kendim beyaz tülbentten yaptım) bebeğime tek besini olan anne sütünü vermeye çalışıyorum.. Yarebbim o bakışlar da ne? Ayol açıkta bişey mi var ne diye öyle iğrenme/kınama arası bakışlarla bakıyonuz?? Hayır sizden sakınacam diye konsantre falan olamıyorum Atlas uzanıp örtüden sıyrılmaya çalışıyor , işte o zaman açıkta bir şey olacak esas.. Ne bakıyonuuuuuzzzz.. Özellikle de hemcinslerim kınar şekilde bakmıyor mu... Sinir..
Ben emzirmenin ne mahrem, ne kutsal, ne ayıp, ne iğrenç vb. olduğunu düşünmüyorum.. Bence doğal ve de çok çok güzel bir şey...
Bir de sağılan sütten iğrenenler varmış.. Ha aslında rahatsız olduğum iğrenenler değil, bazıları iğrendikleri için karşısındakine yanlış yapıyormuş muamelesi yapmaları.. Neymiş efendim sağılan sütleri görmek istemiyorlarmış.. Ay biz sizi çok görmek istiyorduk sanki.. bence bu da zaten emzirmenin tabu haline getirilmesinden kaynaklanıyor..

5 yorum:

  1. yorumu gördüm ama diğerlerine cevap yazamadığım için oraya ayzamadım. Ben de memnun oldum tanıştığımıza.. Görüşmek üzere bundan böyle. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. şu kınayan salak sümsük bakan kadınlara bi ben rastalayamadım.eğer denk gelirsem basarım kalayı sen de öyle yap.aptal insan müsvetteleri!

    YanıtlaSil
  3. Ya ben o anda cocuğu tut memeyi zaptet tulbenti topla derken laf söyleyecek kadar kafayı toplayamiyorum ki:)... Sen de o mesut anında belki o pis bakışları farkedemiyorsundur, ay bırak görmemek en güzeli:)

    YanıtlaSil
  4. emzirme konusunda yazmaktan bıkıp usandım,benim kız 5 ay emdi sadece o da rica minnet,2,5 aydır sağıyorum,evde o yüzden böyle şeylerle karşılaşmadım.Ben sadece yazı dizisi fikrini çok beğendim.Senden esinlendiğimi yazarak ben de yapabilirim değil mi Fatoş? (my little world, esinlenmek bizim işimiz:D)

    YanıtlaSil
  5. Yaz tabii sen de sekerim, bu post yarım kaldı hatta benim.. Telefondan yazıyorum buugnlerde.. Devam edeceğim daha :)

    YanıtlaSil