10 Ocak 2012 Salı

today

6. ay aşıları ne çokmuş öyle... 2 damla ağızdan, 2 iğne bir bacağından ve 1 iğne diğer bacaktan... Kuzu anlayamıyor tabi ne olduğunu, için için ağladı... sonra da bütün gün huysuzluk... hep kucağımda durmak istedi... gece uyumak istemedi, biraz ateş vs.. zor bir gece geçirdik... neyse geçti umarım...

İçim öyle dolu ve öyle boş ki be blog... çok şey anlatmak, çok şey yapmak istiyorum... kötü bişeyler de yazmak istemiyorum aslında...

deli gibi alışveriş yapasım var...

dün biraz dikkat edeyim yediklerime dedim, malum şurada bir aydan az kaldı işe başlamaya... Fakat et suyu eklediğim pirinç pilavıyla başlayan tahrik unsurları boza ve profiterolle devam etti.. zaten aradaki çikolatalı gofret ve fıstıklı sütlü çikolatayı saymıyorum bile... amanııın... bu kadar yemeye az bile aldım kilo... 3 haneli rakamlar mı bekliyor beni :(((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder