17 Ocak 2013 Perşembe

1.gün raporu


Ruj+sürme+yara bandı+balık yağı ile iğrenç bir görünüme kavuşan memeleri gören Atlas olayı gayet sakin karşıladı ve kucağımda bana sarılıp oturdu önce… 1-2 kez bakmak istedi ama hiç tepki vermedi, zıpırdamaya oyun oynamaya devam etti, umurunda olmadı akşam boyunca..

 

Gece yatağa gidince biraz şaşkınlık oldu tabii, önce yatakta zıpladı , sonra yatıp babasının fotoğraflarına baktı(ikeada çekilen fotolarını  çok seviyor, uzun uzun bakıyor), sonra ayağımda salladım, sonra da yanına yattım boynuma sarılıp 10:30 gibi uyudu…

 

Buraya kadar süperdi..

 

02:30’da sinirli bağırışıyla uyandı, bana vurdu ama meme demedi, ağlama nöbetine girdi, yarım saat sinirli şekilde ağladı.. Evin içinde gezdik, ayakta kucakta biraz kestirdi, yatağa yatmadı, dedeyi uyandırdık, aşağıda oyuncak oynadık, caillou ve köpeği yatağa taşıdık, mutfağa gittik börek ve puding yedik, zar zor 04:00’te uyudu…

 

07:00’de yine bağırarak ağlamaya başladı, 5 dak. bağırışla ağladı ve hiçbir sakinleştirici hareketi kabul etmedi.. Anaannemiz birazcık çikolata ver istersen dedi, buzdolabına gittik küçük bir parça sütlü çikolatayı eline verdim.. Mutlu oldu, tekrar yatağa döndük, mutlu mesut ısırıklarla çikolata hazzını yaşadı.. Ben güldüm “Derdin bu muydu?” dedim, o da güldü.. Yine boynuma sarılıp uyudu…

 

Aslında bana çok sinirlenecek, tepki gösterecek benden uzaklaşacak sanıyordum.. Ama artık dayanamıyordum, emzirme fanatiği olmama rağmen gidişat ikimiz için de sıkıntılı olmaya başlamıştı.. O da ben de uyumuyorduk.. Eksisini artısını tartarak kararlı bir şekilde başlamıştım.. Umduğum gibi olmadı, bana daha fazla düştü..boynuma sarılı bir halde ve kafası benim yastığımda uyudu.. Sanki hali “Annecim memeler uff oldu biliyorum, seni acıtmak istemiyorum ama çok fena bir durumdayım sarılalım der gibiydi..” Kuzucuğum benim…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder