11 Ocak 2013 Cuma

Psikolog eşliğinde zayıflama düzeneği

Hayatımda zayıflamak adına denemediğim şey kalmamıştı bugüne kadar... son bir kaç kalan var işte: 1. psikolog 2. karatay diyeti... Yani Karatay Diyeti benim kilo vermekten vazgeçişimin ardından popüler olduğu için eksik kaldı...
Hep diyordum olay benim kafada bitmiyor diye... bunu da bu kez psikologum Uğur Bey eşliğinde aşmayı düşünüyorum...

Gerçekten herşeyi biliyorum aslında, yapmam gerekenler ve benim yaptığım yanlışlar o kadar net ki..Fakat anlatılanları kafada kodlayıp duyguya ve davranışa dönüştürmem de problem var... Uğur Bey'i çok seviyorum ben, ve ona güveniyorum... bu sefer olacak...

Çünkü "Ben Değerliyim" ve "Kontrol Bende" ve "Kilo vermek istiyorum!"

Ki benim öyle kilo takıntım yok, sadece sağlıklı olmalıyım... Mevcut durum 100 kilo , Hedef : 80 ... haydi bismillah:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder