21 Ocak 2013 Pazartesi

5.güne başlarken

2.gece:
23:00'de yatan kuzu 05:20'de uyandı.. bu doğduğundan beri uyuduğu en uzun uyku olabilir.. 1 dk. kadar ağladı, mutfağa gidip minicik bir çikolata yedik ve tekrar uyudu, 7'de uyandı pışpışla uyudu, 9'da tamamen uyandı..
Yalnız günlerden Cumartesiydi ve anneyle emmekten başka nasıl uyunur bilmiyordu.. bu sebeple ben yanındaysam asla uyumuyor, akşam arabada uyudu eve getirdim yatırdım... 2 saat uyudu ağlayıp uyandı..

3.gece: 
00:30'da yatan kuzu 02:30 gibi uyandı, biraz mızırdadı, kalktık dolandık ve tekrar uyudu...sabah 09:00'dan sonra mızırdana mızırdana 11:00'e kadar uyumuş..
Pazar günü yoruldu, yine uyumak istemedi, akşam üzeri yine arabada uyudu, 2 saat uyuyup uyandı..

4.gece:
Banyo yapmasına, karnının tok olmasına rağmen uyumak istemedi.. huysuzlandı.. 22:30'da yatağa gittik mümkün değil uyumadı, mutfağa gittik geldik mama dedi, mandalin dedi hepsini yedi yok.. 24:00 gibi beni kaldırmak istedi, ben kalkmaya hayır dedim diye bağıra bağıra katıla katıla ağladı yaklaşık 15 dk. ağladı.. sonra kucağıma aldım hala hıçkırıyodu, mutfağa gittik , minik bir parça şampiyon ekmek yedi , su içti, kucağımda uyudu 00:30'da yatağına yatırdım.. gece boyu çok çok az mızırdandı, piş piş dedim uyudu.. Sabah hala uyuyordu..

Gün boyu sık sık meme diyor, aç bakacağım diyor.. açıyorum hala sürmeli memeler.. uff diyorum, gülüyor, gidiyor... Bir de nasıl uyunabileceğini öğrense pek sıkıntımız kalmayacak.. Bu arada bana Fatoş demeye başladı kanka:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder